HR Dashboard kidolgozás workshop

Felkérést kaptunk a Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt-től hogy egy közös workshop keretében nézzük végig a saját belső HR folyamataikat  és az MVM csoportnak nyújtott HR szolgáltatási folyamatokat is. A workshop célja az volt, hogy átnézzük a szolgáltató központ jelenleg használt és a jövőben bevezethető azon mutatóit,  amelyekből a vezetőség felé össze tudnak állítani egy olyan HR dashboardot, ami nem csak a szolgáltató központ SLA-it tartalmazza.

A workshop után a belső HR illetve a HR szolgáltatási folyamatok hatékonyságát és minőségét mérő mutatókat

  • folyamat (minőség és sebesség)
  • határidő  
  • tanuló szervezet
  • hatékony szervezet

kategóriákba soroltuk aszerint,  hogy az adott mérőszámmal mit lehet mérni.

Mivel minden tevékenység minősége és a feladat elvégzéséhez szükséges idő erőforrás kérdés is, a HR dashboard elengedhetetlen része a költségterv és a terv/tény mérése is.

A workshop során meghatároztunk u.n. “reverse SLA“-kat is, ami a szolgáltató központok hatékony működéséhez elengedhetetlen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *