“HR Business Partner vagyok” workshop – HRopoly nyílt képzés

Az idei “HR Business Partner vagyok” workshopok frissített tartalommal, a legújabb HR szakmai újdonságok beépítésével kerülnek megrendezésre. Az elsőt már meg is tartottuk, és nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk, így mindenkinek bátran ajánljuk, aki el szeretné sajátítani, hogy mi az, amitől a HR BP üzleti érték teremtő tevékenységgé válik.

Ismét “HR adatok üzleti nyelven” – HRopoly nyílt képzés

Az idei első “HR adatok üzleti nyelven” workshopunk jó hangulatban, aktívan telt. A workshop különlegessége volt, hogy először voltak többen a KKV-nál dolgozó HR szakemberek. Örömmel láttuk, hogy ők is mennyire motiváltak és elkötelezettek a szakmai fejlődés mellett!

Hogyan járul hozzá az üzleti sikerekhez a BI?

Egy sikeres vállalkozás minden területe sikeres, és minden döntése megalapozott. Mi is segíthetné ezt jobban, mint az adatainkban rejtőző összes információ kinyerése, és üzleti felhasználók számára is érthető formában való megjelenítése? Akit még nem győztem meg, olvasson tovább 😉

HR mérőszámok – a toborzás hatékonysága 2.

Előző cikkemben azt ígértem, hogy „lehozom a földre” az adat-vezérelt döntéshozást, és ennek jegyében egy konkrét mérőszám kialakításával foglalkoztunk. Folytassuk ott, ahol abbahagytuk. A toborzási idő hosszánál. Legutóbb meghatároztuk a mérésünk célját, a mérőszámunk pontos kiszámítási módját, a maximálisan elfogadható értéket valamint a mérőszámunk részletekre bontásának módját a pontos akciótervek kidolgozásához. A következő lépés, hogy […]

A HRopoly első 1 éve!

Emlékszel….? Tavaly szeptember 29-én tettük fel a blogra első posztunkat, hogy Miért is HRopoly? (szerk.: Monopoly HReseknek). Az eltelt 13 hónap nagyon mozgalmasra sikerült, tartottunk nyílt és kihelyezett workshop-okat  több mint 120 résztvevőnek, publikáltunk jónéhány cikket a HRPortálon, a HVG jobline portálon és egyéb médiafórumokon, részt vettünk konferenciákon előadóként és kerekasztal résztvevőként  (és egy rádióműsorban is). […]

HR mérőszámok – a toborzás hatékonysága 1.

Több témát boncolgattunk már az adatvezéreltté válás kapcsán. Volt szó a munkáltatói márka építéséről adat-alapon, arról, hogy hogyan vágjunk bele egy analitikára épülő szervezet kialakításába és a HR analitika területeiről.
Ezekben a cikkekben leginkább nagylátószögű kamerán át vizsgáltuk a teljes képet és stratégiai irányokat mutattunk be. Most szeretném egy kicsit „lehozni a földre” az adat alapú működést egy konkrét példán keresztül.

Fluktuáció mint üzleti kockázat – workshop a Suez Water Technologies csapatával

Legutóbb a Suez Water Technologies csapatának tartottunk “Fluktuáció, mint üzleti kockázat”  workshopot.  A kétnapos képzés első napján  elemeztük a jelenleg alkalmazott és a jövőben bevezethető eszközöket a fluktuáció csökkentésére és a résztvevők átfogó képet kaphattak a fluktuáció okairól. Beazonosítottuk, hogy miért jó a Suez Water Technologies-nél dolgozni és azt is, hogy miért mennek el a […]

HR adatok üzleti nyelven | tréning-bemutató

Talán sokaknak megfoghatatlan a “HR adatok üzleti nyelven” cím, ezért arra gondoltam, adok egy kis ízelítőt abból, hogy mi is történik ezen a két napon. Legutóbbi képzéseinket vettem alapul az összefoglalóhoz, hogy konkrét példákon keresztül mutassam be a tréninget.

Mivel a HRopoly képzéseinek alaptétele, hogy tényeken alapuló technikákkal és módszerekkel ismertetjük meg a résztvevőket, az adatok hatékony felhasználása nem is maradhat le az étlapról.

Fluktuáció, mint üzleti kockázat- vezetői workshop az ITSH-nál

A két napos workshop résztvevőivel áttekintettük a fluktuáció leggyakoribb kiváltó okait, az üzleti hatás kiszámításának módszertanát, a megtartást célzó eszköztárt és akciókat, valamint gyakorolhatták a kritikus üzleti gondolkodást esettanulmány segítségével. Két – túlnyomó többségében csoportvezetőből álló – csapattal dolgozhattunk együtt, mindkét csapat workshopja jó hangulatban és sok nevetéssel fűszerezett munkával telt. Köszönjük, hogy eljöttetek! Kapcsolódó […]

Megtartó-erő 1.  – A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. 
Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek
érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól cikksorozatunk első része.