⇦ MÓDSZERTAN                                                                                               BEVEZETŐ 


Miután a képzeletbeli vállalatunk vezetőivel megvitattuk a stratégiát a lenti mérőszámok bevezetése mellett döntöttünk.

A kidolgozás során mindegyikhez mellékeltünk indoklást, és némi szakmai hátteret azoknak, akiknek a vállalata esetleg hasonló problémákkal küzd 😉

  1.               CV/jelölt/belépő
  2.               time to productivity
  3.               time to hire
  4.               visszajelzés a jelöltnek az interjúk után
  5.               elutasított ajánlatok
  6.               felelősök a kiválasztásban (time to hire részekre bontás)
  7.               toborzási csatornák hatékonysága
  8.               nyitott pozíciók száma
  9.               fluktuációs ráta
  10.               toborzók teljesítménye
  11.               menyibe kerül egy kolléga pótlása?
  12.               jelöltek száma – időben, egyéb megoszlás
  13.               jelöltélmény mérése
  14.               onboarding folyamat hatékonysága
  15.               felmondások próbaidő alatt
  16.               kilépők száma – szervezeti egységenként
  17.               kilépők száma – demográfiai mutatónként
  18.               kilépők száma időben | trendek
  19.               túlórák száma/költsége
  20.               betegszabadságok alakulása (HO/nem HO)
  21.               könyvelés helyessége / könyvelési hibák
  22.               határidők teljesítése (dolgozók, vezetők, HR)
  23.               vezetői pozíciókban eltöltött idő
  24.               tréningbüdzsé elköltése
  25.               tanulmányi szerződések
  26.               sikeres vizsgák
  27.               karrierutak
  28.               home office kihasználtság + elégedettség
  29.               hangulatmérés
  30.               munkáltatói márka
  31.               promóciók (előléptetés, fizetésemelés, bónuszok, stb)
  32.               teljesítményértékelés összefüggései

A lista véletlenül sem tartalmaz minden lehetséges mérőszámot és ahogy azt már több helyen emlegettem, minden cég adatokra épülő stratégiája teljesen egyedi. Közösen kell meghatároznunk, hogy mire miért van szükségünk és az hogyan fog minket közelebb vinni a célunkhoz.


    ⇦ MÓDSZERTAN                                                                                               BEVEZETŐ