📅 KÖVETKEZŐ IDŐPONT: 2019. 10. 15-16

👥MAX. LÉTSZÁM: 10 FŐ

💰 ÁR: 99.000,- +ÁFA/FŐ

Versenyképes fizetések mellett is fejtörést okoz a munkaerőhiány pótlása. Növekszik az elvándorlás, csökken az adott cégnél eltöltött évek száma. A dolgozóbarát munkahelyek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy megállítsák ezt a folyamatot, melynek egyik eszöze a minden igényt kielégítő és a béreket kiegészítő juttatási csomag összeállítása.

Ezen a workshopon az elsődleges célunk olyan módszerek bemutatása, aminek segítségével a vállalat juttatási csomagját olyan módon tudjuk megreformálni, hogy azt egyidejűleg tudjuk a vállalat üzleti stratégiájának támogatására valamint a munkáltatói márkánk és megtartási képességünk erősítésére használni. Optimalizálni tudjuk tervezhető költség mellett olyan választható elemek beépítését, ami

  • a dolgozói élethelyzetekhez alkalmazkodik
  • a cég értékrendjét tükrözi
  • tényleges értéket jelent az adott célcsoportnak
  • hosszabb távra is elkötelezi a kollégákat

Ma sokan azt gondolják, hogy a “cafeteria” keretében adható kedvező adózású juttatások minimalizálásával a “cafeteria” elvesztette az értelmét. Pedig az u.n.”flex benefit” megléte a munkáltatói oldalon lehetőséget ad egy olyan juttatási protfólió kialakítására, ami az egymás mellett dolgozó öt! generáció mindegyikének nyújt attraktív elemet ezáltal erősítve rólunk a dolgozóbarát munkahely képét és a megtartási képességünket.

Az adó teher és az adminisztráció növekedése tagadhatatlan. Ennek ellenére a munkavállalókért folytatott versenyben elengedhetetlen, hogy vonzó juttatási csomagot kínáljon a munkáltató. Ellenkező esetben alulmarad. Mit lehet tenni ebben a jogszabályi környezetben?

Alapvető, hogy tisztában legyünk a szabályozás minden apró részletével, hogy minél hatékonyabban tudjuk ellátni feladatunkat. Ez nem kis dolog, hiszen a menedzsment elvárásai mellett olyan rendszert kell kidolgozni, sőt éveken keresztül fenntartani, mely maximálisan találkozik dolgozók elképzelésével, sőt reagálni képes a konkurencia rezdülésére is.

Ennek megvalósítása érdekében dolgozói felmérést kell készítenünk, melyek azok a juttatások, amelyek valódi értéket jelentenek valamennyi korosztály számára a diákszövetkezettől kölcsönzött fiatal munkaerőtől a nyugdíjas munkavállalókig egyaránt. Emellett  azzal is fontos tisztában lenni, a juttatási rendszerünk miként befolyásolja a túlóra vagy a táppénz alapját, illetve, a juttatások készpénzben történő megváltása lehetséges-e és ha igen, az milyen előnyöket és hátrányokat jelent a céget terhelő költségek tervezése szempontjából.


Összefoglalva a Juttatások a munkáltatói márka és a megtartás szolgálatában workshopjainkon a juttatási struktúra elemeinek kiválasztásától a költségtervezésenkeresztül a nettósításig a mindennapokban bevált, vállalatoknál alkalmazott gyakorlati megoldásokat adunk át a  résztvevőknek, de lesz szó arról is, hogy miért kell a juttatásokat is beépíteni a javadalmazási struktúránkba.

Azoknak a HR vezetőknek, HR üzleti partnereknek és HR controlling szakembereknek ajánljuk a képzést, akik a meglévő szakmai tudásukat növelni szeretnék, akik nem a pénzügyesektől várják,hogy a bér és juttatások adózása változásának költséghatását kiszámolják és elemezzék, akik a költségeken túlmutató üzlettámogató juttatási stratégiával értéket akarnak teremteni.. Azokat várjuk a képzésre, akiket érdekel, hogy az érvelésüket hogyan tudják hatékonyan alátámasztani az adatokkal, és így a leghatásosabban meggyőzni a pényügyi és szakmai vezetést.