Generációváltás – Humán Hungary 2019 kerekasztal beszélgetés

Van-e tényleges különbség a generációk között és ha igen, ez milyen kihívás elé állítja a vezetőket a mindennapokban? Erről osztottuk meg gondolatainkat a Humán Hungary 2019 kerekasztal beszélgetése során. A téma ma azért is nagyon aktuális, mert a megváltozott keresleti munkaerőpiacon az a cég szerez versenyelőnyt, aki mindegyik generáció számára vonzó tud lenni. Bár a […]

Fluktuáció mint üzleti kockázat – workshop a Magyar Közút HR csapatával

Legutóbb a Magyar Közútnál jártunk “Fluktuáció mint üzleti kockázat” kihelyezett workshopot tartani. A 2 nap alatt szó esett arról, hogy milyen adatok állnak rendelkezésre, milyen adatokat kellene rendszeresen mérni és megmutatni a vezetőknek, de arról is szó esett, hogy vajon megvalósítható-e a távmunka, és ha igen, akkor milyen munkakörökben. Beszéltünk a vállalatoknál jelenleg dolgozó különböző […]

Sourcing startégia és toborzási csatornák optimalizálása a BlackBelt Technology csapatával

Manapság nagy a hiány a jó IT szakemberekből és kevés olyan cég van, akinek a megkeresésére váltanak és olyan, hogy maguktól jelentkezzenek szinte elképzelhetetlen. A HRopoly most arra vállalkozott, hogy a BlackBelt Technology HR csapatával közösen átnézzük a toborzási stratégiát, a toborzási folyamatokat és mérőszámokat, valamint azokat a változtatásokat, amik ezek alapján a hatékonyság növeléséhez […]

Juttatásokkal a munkáltatói márkáért és a megtartásért workshop – HRopoly nyílt képzés

Megtartottuk az első workshopunkat a juttatási csomag optimalizálásának segítésére. A 2 napos workshopon beszéltünk arról, hogy mitől nézi másképp a HR-es és a pénzügyes a cafeteriát és hogy hogyan lehet a két szemléletet ötvözve hatékony juttatási csomagot kidolgozni. Szó esett arról is, hogy a különböző generációs célcsoportok szerint milyen elemeket érdemes a juttatási csomagba beletenni, […]

“HR Business Partner vagyok” workshop – HRopoly nyílt képzés

Az idei “HR Business Partner vagyok” workshopok frissített tartalommal, a legújabb HR szakmai újdonságok beépítésével kerülnek megrendezésre. Az elsőt már meg is tartottuk, és nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk, így mindenkinek bátran ajánljuk, aki el szeretné sajátítani, hogy mi az, amitől a HR BP üzleti érték teremtő tevékenységgé válik.

Ismét “HR adatok üzleti nyelven” – HRopoly nyílt képzés

Az idei első “HR adatok üzleti nyelven” workshopunk jó hangulatban, aktívan telt. A workshop különlegessége volt, hogy először voltak többen a KKV-nál dolgozó HR szakemberek. Örömmel láttuk, hogy ők is mennyire motiváltak és elkötelezettek a szakmai fejlődés mellett!

Hogyan járul hozzá az üzleti sikerekhez a BI?

Egy sikeres vállalkozás minden területe sikeres, és minden döntése megalapozott. Mi is segíthetné ezt jobban, mint az adatainkban rejtőző összes információ kinyerése, és üzleti felhasználók számára is érthető formában való megjelenítése? Akit még nem győztem meg, olvasson tovább 😉

HR mérőszámok – a toborzás hatékonysága 2.

Előző cikkemben azt ígértem, hogy „lehozom a földre” az adat-vezérelt döntéshozást, és ennek jegyében egy konkrét mérőszám kialakításával foglalkoztunk. Folytassuk ott, ahol abbahagytuk. A toborzási idő hosszánál. Legutóbb meghatároztuk a mérésünk célját, a mérőszámunk pontos kiszámítási módját, a maximálisan elfogadható értéket valamint a mérőszámunk részletekre bontásának módját a pontos akciótervek kidolgozásához. A következő lépés, hogy […]

A HRopoly első 1 éve!

Emlékszel….? Tavaly szeptember 29-én tettük fel a blogra első posztunkat, hogy Miért is HRopoly? (szerk.: Monopoly HReseknek). Az eltelt 13 hónap nagyon mozgalmasra sikerült, tartottunk nyílt és kihelyezett workshop-okat  több mint 120 résztvevőnek, publikáltunk jónéhány cikket a HRPortálon, a HVG jobline portálon és egyéb médiafórumokon, részt vettünk konferenciákon előadóként és kerekasztal résztvevőként  (és egy rádióműsorban is). […]

HR mérőszámok – a toborzás hatékonysága 1.

Több témát boncolgattunk már az adatvezéreltté válás kapcsán. Volt szó a munkáltatói márka építéséről adat-alapon, arról, hogy hogyan vágjunk bele egy analitikára épülő szervezet kialakításába és a HR analitika területeiről.
Ezekben a cikkekben leginkább nagylátószögű kamerán át vizsgáltuk a teljes képet és stratégiai irányokat mutattunk be. Most szeretném egy kicsit „lehozni a földre” az adat alapú működést egy konkrét példán keresztül.