Sourcing stratégia és optimális toborzási csatornák workshop
A mai munkaerőpiaci helyzetben mindenkinek át kell gondolnia, hogy milyen módon tudja a leghatékonyabban megtalálni és bevonzani a jövőbeni kollégákat. A Magyar Cetelem Bank Zrt. HR csapatával azon dolgoztunk, hogy a toborzási csatornáikat hogyan tudnák a meglevő HR erőforrásokkal bővíteni anélkül, hogy ez többlet munkát jelentene.
A “dolgozz okosabban , ne többet!” jegyében áttekintettük a toborzási folyamatot, megnéztük, hogy a nyitott pozíciókra hogyan tudunk olyan toborzási stratégiát kialakítani, hogy a lehető leghamarabb be lehessen azokat tölteni és azt is, hogy milyen tevékenységeket lehetne automatizálni – vagy akár el is hagyni – ahhoz, hogy csak az üzlet számára értéket teremtő feladatok maradjanak a HR tevékenységek között.
Érintettük a munkáltatói márka építésének fontosságát és a munkáltatói márka építésének tartalmi elemeit is hiszen köztudott, hogy a jó munkáltatói márka segíti a toborzást és a dolgozók megtartását is.
A komoly munka mellett sok nevetés is volt, egy nagyon jó hagulatú produktív napot zártunk.