HR Dashboard kidolgozás workshop
Felkérést kaptunk a Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt-től hogy egy közös workshop keretében nézzük végig a saját belső HR folyamataikat és az MVM csoportnak nyújtott HR szolgáltatási folyamatokat is. A workshop célja az volt, hogy átnézzük a szolgáltató központ jelenleg használt és a jövőben bevezethető azon mutatóit, amelyekből a vezetőség felé össze tudnak állítani egy olyan HR dashboardot, ami nem csak a szolgáltató központ SLA-it tartalmazza.
A workshop után a belső HR illetve a HR szolgáltatási folyamatok hatékonyságát és minőségét mérő mutatókat
- folyamat (minőség és sebesség)
- határidő
- tanuló szervezet
- hatékony szervezet
kategóriákba soroltuk aszerint, hogy az adott mérőszámmal mit lehet mérni.
Mivel minden tevékenység minősége és a feladat elvégzéséhez szükséges idő erőforrás kérdés is, a HR dashboard elengedhetetlen része a költségterv és a terv/tény mérése is.
A workshop során meghatároztunk u.n. “reverse SLA“-kat is, ami a szolgáltató központok hatékony működéséhez elengedhetetlen.