Juttatásokkal a munkáltatói márkáért és a megtartásért workshop – HRopoly nyílt képzés
Megtartottuk az első workshopunkat a juttatási csomag optimalizálásának segítésére. A 2 napos workshopon beszéltünk arról, hogy mitől nézi másképp a HR-es és a pénzügyes a cafeteriát és hogy hogyan lehet a két szemléletet ötvözve hatékony juttatási csomagot kidolgozni. Szó esett arról is, hogy a különböző generációs célcsoportok szerint milyen elemeket érdemes a juttatási csomagba beletenni, de arról is, hogy hogyan lehet a dolgozó barát munkáltatói márkát erősíteni a juttatásokkal. Miközben
az elméletet is struktúráltan végigvettük az érthetőség kedvéért nagyon sok gyakorlati példa előnyét és hátrányát vitattunk meg és még a konkrét esettanulmány kiszámítására is jutott idő. Sok beszélgetéssel fűszerezett jó hangulatú két napot töltöttünk el egy nem könnyű szakmai témával.